Helpdesk

CaptureTech is u graag van dienst tijdens het hele proces voorafgaand aan, tijdens en na levering en implementatie van uw product of systeem. Uw eerste contact bij vragen of verzoeken voor ondersteuning is onze helpdesk.

De helpdesk is vijf dagen per week, tijdens kantooruren bereikbaar via:
Telefoon: +31 252-241542
E-mail: support@capturetech.nl

Daarnaast staan de volgende personen en afdelingen u met raad en daad terzijde:
- De projectmanagers: het aanspreekpunt voor uw totale project;
- Field Service Engineers: zij verzorgen lokaal de implementatie, de oplevering en het onderhoud van systemen;
- Software developers: zij definiëren en ontwikkelen de softwarefunctionaliteit die uw logistieke proces gaat ondersteunen, mogelijk ook gekoppeld aan uw huidige WMS of ERP-systeem;
- Het CaptureTech Support Center: onze tweedelijns supportafdeling;
- Het CaptureTech Repair Center: hier werken onze specialisten op het gebied van diagnose en reparatie.

Voor een goed advies komen wij graag bij u langs

Support- en onderhoudscontracten

Een support- en onderhoudscontract garandeert de continuïteit van uw Auto ID-systeem en, afhankelijk van het type contract, ook de reparatie- en/of interventietijd. U heeft de keuze uit verschillende vormen en kunt ook kiezen voor een combinatie van verschillende contracten.

Met het Helpdesk Servicecontract bent u verzekerd van de minimaal vereiste service. Dit contract is ook de basis voor de meer geavanceerde support- en onderhoudscontracten. De Helpdesk Service geeft u recht op telefonische ondersteuning. Mochten uw vragen niet telefonisch te beantwoorden zijn, dan zoekt de helpdeskmedewerker in overleg met u naar een andere oplossing. Dit kan bijvoorbeeld een bezoek aan uw bedrijf zijn. Of daar kosten aan verbonden zijn, hangt af van het type supportcontract dat u heeft afgesloten. De kosten zijn verder afhankelijk van de omvang van uw systeem of product.

Helpdesk 24/7

Er is ook de mogelijkheid om uw systeem op afstand (remote) te ondersteunen en onderhouden. En in overleg kan de helpdesk 24/7 voor u bereikbaar zijn.

 

vraag offerte aancontact

Meer weten?

Meer weten over het onderhoud of reparatie van uw product of systeem? Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op!